Jodoh

karya otak rObOt | 10:39 AM | 5 chenta aku »

Apalah yang aku ada untuk diberi ke kamu,
hati yang hancur?
cinta yang hilang?
dan iman yang rapuh?

tapi kau kata, takpe

 Aku datang atas janji kita dengan tuhan waktu kecil dulu
           izinkan aku rawat hatimu dengan zikir-zikirnya,
           akan aku taburkan rasa cinta agung demi DIA,
           dan menjadi imam dalam setiap sujudmu.

Terima kasih Tuhan, atas jodoh terbaik yang Engkau aturkan buat kami..

5 chenta aku

  1. petak daud. // October 3, 2009 at 12:15 PM  

    Kahwin lah cepat.:DD

  2. s.c.h.u.l.t // October 4, 2009 at 4:11 PM  

    semoga jodoh itu lebih kuat untuk dikekalkan dari segalanya. ameen~ ;)

  3. rObOt // October 4, 2009 at 6:03 PM  

    petak::
    haha..klu ade calon xpe gaks

    syud::
    amen..hehe..taktahulah skg, terasa mcm mood nak kawen jer.haha

  4. MOHD SHAH IBRAHIM // October 7, 2009 at 1:01 PM  

    Saya pun suka baca blog awak. Lain tapi menarik gayanya..

  5. rObOt // October 13, 2009 at 3:28 PM  

    mekaceh uncle!