perihal si kacak : BATUK

karya otak rObOt | 7:21 PM | 0 chenta aku »

uxrye: perempuan ayu, how r u dear???

aku: tengah hangat bercinta dengan jejaka kacak, BATUK. hari-hari berkepit takmau kasik lepas. setiap minit aku merindu dia. sampai nak berfesbuk pun dah jarang-jarang.hhuhu. dia kata, dia cemburu.jadik aku terpaksa akur. BATUK sgt kacak!awww~

uxrye: alamk..cane ak nk bls dgn bhs jiwa ni.. ermm..soh la kacak 2 g clinic..xelok asek bekepit ngn ko je...lame2..bhy..

aku: tulah psl.sbbkn dia aku selalu muntah-muntah.nek risau aku. aku cube cari scandal len,tapi nampaknya BATUK sgt setia. setiap malam dia akan datang dan selalunya akan buat bibir aku terdiam. sexy je rase. dia peneman aku sepanjang malam~

uxrye:  hahaha.mmg kene hempuk sepatutnye bot..tp di sebbkn ko xbape sehat ak belai ko..haha..

aku: hahhaa. tau xpe. aku dh jumpe penawar batuk.hehee. mtk2 cepat sembuh. tp aku pemalas skit nk makan penawar. *pdahl alasan taknak berpisah dengan batuk.hehee ;p*

uxrye: haha.. ape dia 2?? besh sgt le kapel ngn batuk 2

tibe-tibe perempuan pinky & lelaki cool menyampuk,

pinky: ish..ko try la dlu uz..
lelaki cool: die dh melencung..ahakzzzzz.. ;p

aku: hahaha. biaselah aku sudah mereng. sedih bakal berpisah dgn batuk. mak aku orang yg plg tak merestui hubungan kami. hari-hari dia usaha cari penawar, agar batuk tinggalkan aku. batuk bukan saja kacak, malah tabah! *tepuk-tepuk utk batuk. ;p*

lelaki cool: heheheeeeeeee.. klu dlyn,mkin mjd2..bek xusah dlyn.. ;p
aku: aku tau ko jeles dgn batuk kan. sampai ati! taulah dia lg kacak dr ko.hahahhaa. aku takut aku rindu dia.huhu
untuk beberapa ketika selepas itu semuanya senyap, sebab takut berjangkit dengan tuan punye blog yang sudah semakin mereng. dapat sakit lain pulak kang. ;p

0 chenta aku