status fesbuk

karya otak rObOt | 6:19 PM | 3 chenta aku »

kalaulah senyum aku nih boleh bahagiakan semua yang aku sayang, setiap saat aku akan senyum :) ----------------------------------------------------------------------------------------------

manusia yg plg kejam adalah kamu, bila kamu bagi bahgia ini sampai kemuncak, dan tibatiba kamu siatkan hati ini jadi hancur tanpa satu pun tertinggal untuk aku terus hidup. aahh...kamu memang kejam! -------------------------------------------------------------------------------------------------

ada satu folder pic dlm hardisk beriben pink, nama folder: nan pengyou. ahh..aku rindu nak bukak tengok! :P ------------------------------------------------------------------------------------------------- 

sebenarnya yang menjarakkan kita, bukan sikap sombong aku, tapi sikap pentingkan diri kau ;p ------------------------------------------------------------------------------------------------- 

bila kau letakkan sebab bila berkawan, sebenarnya ikhlas itu dah lama hilang, bila kau letakkan syarat bila bersayang, sebenarnya chenta itu dah lama terbuang. ;p -------------------------------------------------------------------------------------------------

kadangkadang harapan adlah sebab utk kite teruskan hidup, tapi selalunya harapan lah yang suke telan kite lumatlumat ;) ------------------------------------------------------------------------------------------------- 

kite bermati-matian mengejar benda yang kite impikan utk merasa bahgia, dan akhirnya kite tersedar, bahgia itu tak pernah ada, kite cume bermati-matian mengejar impian yang kosong ;) -------------------------------------------------------------------------------------------------

bile chenta ada, kite berubah menjadi seorg yg lain, sgup melakukan apa saja termasuk sesuatu yg nampak 'gile!', sampai satu saat, kite sndiri tak kenal diri sendiri, dan tak tahu apa sebenarnya yang kita nak dlm chenta ;) 

------------------------------------------------------------------------------------------------ 

sedaya mungkin cube membahgiakan semua orang kesayangan aku ;) -------------------------------------------------------------------------------------------------

hati berdebar-debar, tertido-tido dgn mimpikan dia, kalau dah DIA tentukan masanya sudah sampai, apalagi yg aku perlu tunggukan? *senyum* 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

melihat cincin yang kemas di jari, entah aku patut senyum atau mahu menangis *;p*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 sistem baru nih mcm mengong jer, semua cekgu muke ketat, tercunggap2 kejar masa, keje berlambak2, nak senyum pn xde masa. igt ROBOT ker ape? haishh... *klu senyum pn xde masa, bek aku berhenti keje lol*

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 turun jelah ego tuh, tak ke mana pun kalau dipertahankan. kau tahu kat mana nak cari aku kan, jgn biar aku tggu lama-lama ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 kau ajari aku cara terbaik melupakan dia, dan kini cara itu yang terpaksa aku buat untuk melupai kamu. dan rasanya nyata lebih perit~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 kau menyembuyikan semua kebenaran semata-mata mempertahankan ego.dan dengan naifnya membina tembok penghalang konon-kononnya. dan jangan heran kalau pujuk-rayu-gedik-mengada dia:perempuanmanis, hanya alasan cegeng kau. jangan poyo boleh? itupun lebih dari cukup ;p

-------------------------------------------------------------------------------------------------

takde apa yang perlu kau cemburu kan pada aku, rupa dahlah selenge, harta dahlah takde, ilmu dunia, agame setakat suam-suam kuku jer, kalau hanya sebab bahasa jiwa aku yang kau cemburukan, rela aku diam dari gedik mengada dengan kesayangan orang. rasanya aku dah cukup keras, sampai kesayangan aku pun kena kebas. jangan...lah kau cemburu, sebab takde apa yang perlu dicemburukan ;)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

 kau buang aku kawan? tak mengapalah, asalkan kau bahgia. lagipun, itu wasilah kita dulu bukan? untuk saling membahgiakan. aku sekarang, cuba membahgiakan seperti yang kamu mahu. cume tak sangka, cara ini kau gunakan untuk membahgiakan aku. sungguh terima kasih!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

kalau kamu berjaya mendapatkan dia dari aku, tidak sedikit pun aku letakkan cemburu pada kamu, melainkan pada bidadari yang sudah menanti suami aku ;)

3 chenta aku

  1. nAz // March 7, 2010 at 6:34 PM  

    hmm...

    sila jgn tutup belog anda!

  2. yanot // March 9, 2010 at 11:38 PM  

    suke plak bace bende2 camni.
    nice.
    =)

  3. rObOt // March 13, 2010 at 9:07 PM  

    hehe. sorry kinkin, nnt bile aku dah sedia, aku bkk balik ;) xpe, aku akan update blog puisi nih, atau blog lg satu, kegilaan benda cantik ;)

    yanot. mekaceh ;)